Piškotki
Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Vprašajte strokovnjaka

Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
   
Telefon:
Zadeva:
 
Dopolnite naročilo z vašim komentarjem (npr. že poslujem z Banko Koper):
 
Prejeti želim potrdilo o oddanem povpraševanju na e-naslov:
   

KONTAKT

Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
 
Telefon:

 
Vaš komentar:
 
Prejeti želim potrdilo o posredovanem sporočilu na e-naslov:
   

Naročite svetovalca



Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
   
Telefon:
Željeni datum klica:
Željena ura klica:
Namen svetovanja:
 
Prejeti želim potrdilo o oddanem povpraševanju na e-naslov:
   

PRITOŽBA

Ime:
Priimek:
E-naslov:
 
Telefon:

 
Kraj na katerega se nanaša pritožba:
 
Datum, na katerega se nanaša pritožba:
Vaš komentar:
 
Želim prejeti odgovor o rešitvi pritožbe
Prejeti želim potrdilo o posredovanem sporočilu na e-naslov:
   

NAROČANJE NA E-NOVICE

E-naslov:
 
 
Vrsta novic:  

Želim se:


Spletna banka Banka IN

Spletna banka Banka IN v celoti nadomešča poslovanje v poslovalnicah banke, saj jo lahko uporabljate kjerkoli oziroma na enem mestu urejate svoje bančno poslovanje. 

Uporaba Mobilne Banke IN je za vse uporabnike spletne banke Banke IN brezplačna

Oglejte si video predstavitev Banke IN.
 

SUPER potrošniški kredit
S spremenljivo obrestno mero že od 6 mesečni Euribor + 3,8 o.t.

Banka Koper - spletna banka Banka IN

       

GLAVNE PREDNOSTI:

  • opravljanje skoraj vseh bančnih storitev na spletu, 
  • vedno in povsod na voljo,  
  • varna povezava zagotavlja uporabnikom popolno varnost in zaupnost podatkov, 
  • elektronsko podpisovanje dokumentov,
  • svetovanje bančnega uslužbenca. 

OSNOVNE LASTNOSTI:

  • poslovanje na sodoben in prijazen način, 
  • izvrševanje plačilne transakcije in ostale plačilne storitve, 
  • pregledovanje stanja in opravljanje storitev, 
  • naročanje nove storitve,
  • prejemanje e-računov,
  • sklepanje in podpisovanje pogodbe z elektronskim podpisom ter
  • komuniciranje z bančnim uslužbencem. 

Dodatne informacije:


Vse kar morate vedeti o spletni Banki IN

  • Kaj je spletna banka Banka IN?

    Spletna banka Banka IN kot dodatna poslovalnica Banke Koper v slovenskem bančništvu predstavlja pomembno novost; je namreč prva banka v Sloveniji, pri kateri bančno poslovanje skoraj v celoti poteka na osnovi najsodobnejših tehnoloških rešitev. Poleg tega se lahko prav vsak komitent z vprašanji obrne tudi na bančnega uslužbenca, ki z nasveti in drugimi informacijami pripomore k čim boljšemu bančnemu poslovanju posameznega uporabnika Banke IN.

    Kot uporabnik Banke IN lahko že v tem trenutku opravite skoraj vse bančne storitve prek interneta ali telefona. S tehnološkim razvojem, na katerem gradimo prihodnost Banke IN, pa se bo ponudba storitev v bodoče še razširila.

    Banka IN vam kot prva slovenska banka omogoča, da skoraj celotno bančno poslovanje uredite od doma in ne izgubljate časa s čakanjem v vrstah.

  • Komu je namenjena spletna banka Banka IN?

    Banka IN je za vas prava izbira, če:

    • bi bančne storitve želeli opraviti brez obiska poslovalnice banke, ker vam je obisk banke odveč,
    • si želite preprostejšega in hitrejšega načina bančnega poslovanja s pomočjo računalnika ali telefona,
    • banko razumete kot finančni servis,
    • poznate prednosti sodobnih bančnih storitev in
    • se želite o izbiri bančnih storitev posvetovati z bančnim uslužbencem.

    Banka IN je za vas primerna tudi, ker: 

  • Kako poslujem prek spletne banke Banke IN?

    Spletna banka Banke IN je najsodobnejša in posebej za bančno poslovanje pripravljena spletna rešitev. Poleg izvrševanja vseh vrst plačil vam omogoča tudi sklepanje pogodb na osnovi elektronskega podpisa, posebnost portala pa je tudi možnost komuniciranja med uporabnikom Banke IN in bančnim uslužbencem.

    Banka IN omogoča:

    • dostop do vaše Banke IN 24 ur na dan,
    • pregled in opravljanje storitev plačilnega prometa ne glede na uro,
    • e-prijavo in e-odjavo na prejemanje e-računov ter prejem e-računov,
    • takojšnjo sklenitev in podpis večine ostalih storitev in
    • pripravo ustrezne ponudbe, ki jo v primeru zahtevnejših storitev, za katere morate oddati naročilo, bančni uslužbenec pripravi najkasneje v 24 urah po naročilu oz. prvi delovni dan.

    V spletno banko Banko IN se lahko prijavite:
    • s prenosnim čitalnikom,
    • z mobilno napravo,
    • s certifikatom na kartici.

    Več o prijavi v spletno banko Banko IN, si preberite v Tehničnih pogojih.
  • Kako poslujem prek infotela?

    Infotel je storitev banke, ki omogoča opravljanje bančnih storitev prek telefona. V vseh primerih, ko se za opravljanje bančne storitve zahteva podpis pogodbe ali drugega dokumenta, se podpis opravi v eni izmed poslovalnic banke, pri tem pa velja, da:

    • v delovnem času prek telefona opravite vse storitve,
    • v času od 20.00 do 7.00 pustite vaše naročilo ali sporočilo na avtomatskem telefonskem odzivniku in
    • mi vam odgovorimo v najkrajšem času oz. najkasneje v 24 urah od prejetja naročila oz. prvi delovni dan.




Banka IN je najhitrejša in najcenejša pot do banke.

Brez obiska poslovalnice lahko kadarkoli uredite skoraj vse vaše bančne opravke, kot so plačila in nakazila, ter posle, kot so sklenitev depozita in kredita.

Oglejte si seznam storitvev, ki jih lahko opravite prek računalnika in spleta ali vaše mobilne naprave z brezžično povezavo.

Do Banke IN dostopate vse dni v letu, 24 ur na dan. Izvajate vse vrste plačilnih transakcij, sklepate in podpisuje pogodbe z elektronskim podpisom, se naročate na redna obveščanja ter komunicirate z bančnim uslužbencem. Poleg tega vam je na voljo brezplačna telefonska številka za pomoč uporabnikom: 080-1318.

 

Moja Banka IN

je področje znotraj Banke IN, od koder imate celovit pregled poslovanja z banko - grafični prikaz premoženjske bilance, stanje kartic, kreditov in naložb, stanje in razpoložljivo stanje na transkacijskem računu ter zadnje spremembe na računih. V Moji Banki IN si lahko urejate pooblastila na računih, razne osebne nastavitve, dostopate do arhiva dokumentov, se naročate na različna obveščanja, urejate vse v zvezi z Mobilno Banko IN in pregledujete zadnje novice.
 
 

Plačila 

Pregledujete že izvedena in čakajoča plačila, bodoče dogodke, trajne naloge in SEPA direktne obremenitve ter plačila pooblaščencev. Za izvedbo novih plačil in prenosov sredstev hitro in enostavno dostopate do univerzalnega plačilnega naloga, internega naloga ali naloga za plačilo v tujino. Naročate nove trajne naloge, menjavo, nakup in prodajo valut ter tudi dvig večjih zneskov gotovine. Za hitro in enostavno plačevanje pa imate vedno pri roki imenik plačil z vsemi naslovniki in zgodovino plačil. 
 

e-računi

so pregledna in hitra oblika plačevanja vaših mesečnih obveznosti brez hranjenja fizičnih položnic. Na voljo imate prikaze e-računov, ki čakajo na plačilo, vseh vaših e-računov, kdo so njihovi izdajatelji in zadnje spremembe na e-računih. Kadarkoli pa se lahko naročite tudi na nove e-račune.
 

Računi

Ta stran prikazuje vse podatke, ki so povezani z vašimi računi (transakcijski račun, varčevalni račun,...) in računi drugih oseb, za katere ste pooblaščeni. Pregledujete zadnje spremembe na računih, promet za izbrana obdobja, mesečne izpiske, čekovno poslovanje...Prek Banke IN pa lahko naročite tudi limit in čeke.
 

Kartice

Na strani s karticami imate popoln pregled nad vašim kartičnem poslovanjem. Na enem mestu vidite vse vaše aktivne kartice, pripadajoče limite, nezapadli promet in vse neknjižene transakcije ter dostopate do prometa s karticami za izbrano obdobje in mesečnih izpiskov. V vsakem trenutku lahko prek banke IN naročite novo kartico Banke Koper. Med njimi so kartice najbolj priljubljenih kartičnih sistemov - Activa Visa Inspire , Activa MasterCard, Activa Visa, American Express Card in Predplačilna kartica MOJA Activa Visa Electron
 

Krediti

na voljo so vam grafični prikazi kreditov, ki so v odplačevanju (delež odplačanega zneska in preostali znesek), prav tako zadnje spremembe (plačilo anuitete, obračun obresti,...), celoten promet v zvezi s krediti in osnovni podatki iz kreditnih pogodb, ki ste jih sklenili v preteklosti (datum sklenitve pogodbe, številka kredita, odplačilna doba, znesek odobrenega kredita...). Preko Banke IN lahko naročite tudi delno ali celotno poplačilo kredita ter izpis dokumentov, kot so potrdilo o stanju kredita ali potrdilo o kreditnem poslovanju. 
 

Naložbe
 

Prikazani so osnovni podatki o naložbah v tuje vzajemne sklade in pokojninske vzajemne sklade (vrsta sklada, datum sklenitve pogodbe, vrednost premoženja...), prav tako promet za izbrano obdobje ter grafični prikaz gibanja premoženja in gibanja VEP (vrednosti enot premoženja).

 

Varčevanja

Področje varčevanja vam nudi celovito sliko o vaših depozitih in varčevanjih - kdaj ste sklenili pogodbo, zneski depozitov in varčevanj, do kdaj traja vezava sredstev oz. varčevanje, kakšna sta obrestna mera in varčevalni obrok...Na istem mestu vidite tudi zadnje spremembe pri depozitih in varčevanjih ter naročite novo vezavo sredstev z ozbranim zneskom in obdobjem ali novo varčevanje - obročno varčevanje, namensko varčevanje, rentno varčevanje, varčevalni račun, varčevanja za mlade...
 

Zavarovanja

Na tem mestu pregledujete vse pomembnejše podatke o vaših zavarovalnih pogodbah (vrsta zavarovanja, datum sklenitve pogodbe, zavarovalna premija...) in spremembah v zvezi z zavarovanji (mesečna vplačila premij). Prav tako imate možnost naročila novega zavarovanja - premoženjsko, življenjsko, naložbeno življenjsko, avtomobilsko zavarovanje in zavarovanje kreditojemalcev.

 


Vse kar morate vedeti o spletni Banki IN

  • Kaj je spletna banka Banka IN?

    Spletna banka Banka IN kot dodatna poslovalnica Banke Koper v slovenskem bančništvu predstavlja pomembno novost; je namreč prva banka v Sloveniji, pri kateri bančno poslovanje skoraj v celoti poteka na osnovi najsodobnejših tehnoloških rešitev. Poleg tega se lahko prav vsak komitent z vprašanji obrne tudi na bančnega uslužbenca, ki z nasveti in drugimi informacijami pripomore k čim boljšemu bančnemu poslovanju posameznega uporabnika Banke IN.

    Kot uporabnik Banke IN lahko že v tem trenutku opravite skoraj vse bančne storitve prek interneta ali telefona. S tehnološkim razvojem, na katerem gradimo prihodnost Banke IN, pa se bo ponudba storitev v bodoče še razširila.

    Banka IN vam kot prva slovenska banka omogoča, da skoraj celotno bančno poslovanje uredite od doma in ne izgubljate časa s čakanjem v vrstah.

  • Komu je namenjena spletna banka Banka IN?

    Banka IN je za vas prava izbira, če:

    • bi bančne storitve želeli opraviti brez obiska poslovalnice banke, ker vam je obisk banke odveč,
    • si želite preprostejšega in hitrejšega načina bančnega poslovanja s pomočjo računalnika ali telefona,
    • banko razumete kot finančni servis,
    • poznate prednosti sodobnih bančnih storitev in
    • se želite o izbiri bančnih storitev posvetovati z bančnim uslužbencem.

    Banka IN je za vas primerna tudi, ker: 

  • Kako poslujem prek spletne banke Banke IN?

    Spletna banka Banke IN je najsodobnejša in posebej za bančno poslovanje pripravljena spletna rešitev. Poleg izvrševanja vseh vrst plačil vam omogoča tudi sklepanje pogodb na osnovi elektronskega podpisa, posebnost portala pa je tudi možnost komuniciranja med uporabnikom Banke IN in bančnim uslužbencem.

    Banka IN omogoča:

    • dostop do vaše Banke IN 24 ur na dan,
    • pregled in opravljanje storitev plačilnega prometa ne glede na uro,
    • e-prijavo in e-odjavo na prejemanje e-računov ter prejem e-računov,
    • takojšnjo sklenitev in podpis večine ostalih storitev in
    • pripravo ustrezne ponudbe, ki jo v primeru zahtevnejših storitev, za katere morate oddati naročilo, bančni uslužbenec pripravi najkasneje v 24 urah po naročilu oz. prvi delovni dan.

    V spletno banko Banko IN se lahko prijavite:
    • s prenosnim čitalnikom,
    • z mobilno napravo,
    • s certifikatom na kartici.

    Več o prijavi v spletno banko Banko IN, si preberite v Tehničnih pogojih.
  • Kako poslujem prek infotela?

    Infotel je storitev banke, ki omogoča opravljanje bančnih storitev prek telefona. V vseh primerih, ko se za opravljanje bančne storitve zahteva podpis pogodbe ali drugega dokumenta, se podpis opravi v eni izmed poslovalnic banke, pri tem pa velja, da:

    • v delovnem času prek telefona opravite vse storitve,
    • v času od 20.00 do 7.00 pustite vaše naročilo ali sporočilo na avtomatskem telefonskem odzivniku in
    • mi vam odgovorimo v najkrajšem času oz. najkasneje v 24 urah od prejetja naročila oz. prvi delovni dan.






PRIJAVA V SPLETNO BANKO IN


V Banko IN www.bankain.si se lahko prijavite na enega izmed treh načinov:

1. Prijava z enkratnim varnim geslom, s prenosnim čitalnikom in kartico
2. Prijava z enkratnim varnim geslom in mobilno napravo
3. S certifikatom na kartici

Za pregledovanje dokumentov v spletni Banki IN, si pred uporabo le-te namestite Adobe Acrobat Reader.
   

  
IZBERITE POSTOPEK PRIJAVE V SPLETNO BANKO IN


1. PRIJAVA Z ENKRATNIM VARNIM GESLOM, S PRENOSNIM ČITALNIKOM IN KARTICO




KORAK 1
  • potrebujete: prenosni čitalnik, plačilno kartico,
  • v polje uporabniško ime vnesite številko vašega računa brez začetnih ničel. Uporabniško ime si lahko po prijavi v Banko IN spremenite,
    • za fizične osebe: številka računa SI56 1010 0000 0123 456, vnesete za uporabniško ime 123456,
    • za pravne osebe: če uporabniškega imena sami niste nastavljali, uporabite številko vaše kartice številka kartice 4096 6465 0123 4563, v polju vnesite 123456
  • plačilno kartico vnesite v prenosni čitalec, tako da vanj vstavite tisti del kartice ki ima čip,
  • izberite gumb vstopi.

Primer kartic za fizične osebe:





Primer kartice za pravne osebe:



KORAK 2

Sledite navodilom za vnos pozivne številke:
  • vstavite pametno plačilno kartico v prenosni čitalnik,
  • na prenosnem čitalniku izberite gumb P,
  • v prenosni čitalnik vnesite pozivno številko,
  • pritisnite gumb OK,
  • vnesite vašo osebno številko (PIN),
  • pritisnite gumb OK,
  • z zaslona prenosnega čitalnika prepišite enkratno geslo,
  • izberete gumb VSTOPI ali kliknete na tipko ENTER.

2. PRIJAVA Z ENKRATNIM VARNOM GESLOM IN MOBILNO NAPRAVO

KORAK 1

  • potrebujete: pametni telefon z aplikacijo Mobilna Banka IN,
  • v polje uporabniško ime vnesite številko vašega računa brez začetnih ničel. Uporabniško ime si lahko po prijavi v Banko IN spremenite,
    • primer: številka računa SI56 1010 0000 0123 456, vnesete za uporabniško ime 123456,
  • izberite gumb vstopi,
  • v nadaljevanju izberete KORAK 2a ali KORAK 2b.

  • OPOZORILO: Potrebna je vsaj verzija aplikacije 1.5! Verzija je izpisana v nastavitvah v desnem zgornjem robu vašega pametnega telefona.




Za poslovne uporabnike
  • če ste v Banki IN že izbrali svoje uporabniško ime po želji, ga sedaj vnesite natančno takega, kot ste ga izbrali,
  • če uporabniškega imena sami niste nastavljali, uporabite številko vaše kartice,
    • primer: številka kartice 4096 6465 0123 4563, v polju vnesite 123456,
  • v nadaljevanju izberete KORAK 2a ali KORAK 2b.



KORAK 2a

Sledite navodilom za vnos enkratnega gesla:  

  • zaženite aplikacijo Mobilna Banka IN na vašem pametnem telefonu,
  • na pametnem telefonu izberite opcijo ENKRATNO GESLO,
  • na pametnem telefonu v polje Poziv vnesite pozivno številko, ki jo dobite prikazano na spletni Banki IN, potem ko ste že vnesli uporabniško ime in prišli na naslednjo stran,
    • pozivno številko lahko na svoj pametni telefon prenesete tudi s kopiranjem QR kode, ki se vam prikaže na spletni Banki IN,
  • na pametnem telefonu v polje Geslo vnesite vaše osebno geslo,
  • nato na pametnem telefonu pritisnite gumb Potrdi,
  • z zaslona vašega pametnega telefona prepišite enkratno geslo v spletno Banko IN,
  • izberete gumb VSTOPI ali kliknete na tipko ENTER

KORAK 2b

Pomoč pri prijavi s QR čitalnikom v Mobilni Banki IN

  • Zaženite aplikacijo Banka IN na vašem mobilnem aparatu
  • v zgornjem desnem delu aplikacije kliknete na QR čitalnik in mobilni aparat približate QR kodi ki se nahaja na spletni različici vstopne strani Banke IN, da jo QR čitalnik prebere
  • QR čitalnik na vašem mobilnem aparatu samodejno skopira pozivno številko
  • V aplikacijo vtipkajte svoje geslo in pritisnite gumb potrdi
  • Aplikacija ponudi enkratno geslo, ki ga prepišite na spletno verzijo in kliknite gumb Vstopi

 

3. PRIJAVA S CERTIFIKATOM NA KARTICI
 
  • potrebujete:  plačilno kartico Visa Inspire, nameščeno dodatno programsko opremo CSP,
  • za pravilno delovanje spletne banke Banke IN, si pred uporabo le-te namestite Javo,
  • vstavite vašo pametno plačilno kartico v čitalnik,
  • izberite prijavo »s certifikatom na kartici« ter
  • vpišite vaš PIN in potrdite vstop.



Več o prijavi s certifikatom in opremi si lahko preberete tudi v tehničnih pogojih za Banko IN



Vse kar morate vedeti o spletni Banki IN

  • Kaj je spletna banka Banka IN?

    Spletna banka Banka IN kot dodatna poslovalnica Banke Koper v slovenskem bančništvu predstavlja pomembno novost; je namreč prva banka v Sloveniji, pri kateri bančno poslovanje skoraj v celoti poteka na osnovi najsodobnejših tehnoloških rešitev. Poleg tega se lahko prav vsak komitent z vprašanji obrne tudi na bančnega uslužbenca, ki z nasveti in drugimi informacijami pripomore k čim boljšemu bančnemu poslovanju posameznega uporabnika Banke IN.

    Kot uporabnik Banke IN lahko že v tem trenutku opravite skoraj vse bančne storitve prek interneta ali telefona. S tehnološkim razvojem, na katerem gradimo prihodnost Banke IN, pa se bo ponudba storitev v bodoče še razširila.

    Banka IN vam kot prva slovenska banka omogoča, da skoraj celotno bančno poslovanje uredite od doma in ne izgubljate časa s čakanjem v vrstah.

  • Komu je namenjena spletna banka Banka IN?

    Banka IN je za vas prava izbira, če:

    • bi bančne storitve želeli opraviti brez obiska poslovalnice banke, ker vam je obisk banke odveč,
    • si želite preprostejšega in hitrejšega načina bančnega poslovanja s pomočjo računalnika ali telefona,
    • banko razumete kot finančni servis,
    • poznate prednosti sodobnih bančnih storitev in
    • se želite o izbiri bančnih storitev posvetovati z bančnim uslužbencem.

    Banka IN je za vas primerna tudi, ker: 

  • Kako poslujem prek spletne banke Banke IN?

    Spletna banka Banke IN je najsodobnejša in posebej za bančno poslovanje pripravljena spletna rešitev. Poleg izvrševanja vseh vrst plačil vam omogoča tudi sklepanje pogodb na osnovi elektronskega podpisa, posebnost portala pa je tudi možnost komuniciranja med uporabnikom Banke IN in bančnim uslužbencem.

    Banka IN omogoča:

    • dostop do vaše Banke IN 24 ur na dan,
    • pregled in opravljanje storitev plačilnega prometa ne glede na uro,
    • e-prijavo in e-odjavo na prejemanje e-računov ter prejem e-računov,
    • takojšnjo sklenitev in podpis večine ostalih storitev in
    • pripravo ustrezne ponudbe, ki jo v primeru zahtevnejših storitev, za katere morate oddati naročilo, bančni uslužbenec pripravi najkasneje v 24 urah po naročilu oz. prvi delovni dan.

    V spletno banko Banko IN se lahko prijavite:
    • s prenosnim čitalnikom,
    • z mobilno napravo,
    • s certifikatom na kartici.

    Več o prijavi v spletno banko Banko IN, si preberite v Tehničnih pogojih.
  • Kako poslujem prek infotela?

    Infotel je storitev banke, ki omogoča opravljanje bančnih storitev prek telefona. V vseh primerih, ko se za opravljanje bančne storitve zahteva podpis pogodbe ali drugega dokumenta, se podpis opravi v eni izmed poslovalnic banke, pri tem pa velja, da:

    • v delovnem času prek telefona opravite vse storitve,
    • v času od 20.00 do 7.00 pustite vaše naročilo ali sporočilo na avtomatskem telefonskem odzivniku in
    • mi vam odgovorimo v najkrajšem času oz. najkasneje v 24 urah od prejetja naročila oz. prvi delovni dan.





Predstavitev Banke IN


Spoznajte Banko IN, spletno banko Banke Koper. Spoznajte vse njene zmogljivosti, od plačevanja UPN položnic, sklenitve depozita, direktnih bremenitev, podpisovanja pogodb, pogovora z bančnim uslužbencem preko komunikacijskega modula in drugo. Z Banko IN boste tako opravili večino bančnih storitev

Vstop v Banko IN 

Vstopite v Banko IN, spletno banko Banke Koper, ki vam bo poenostavila urejanje osebnih financ. Vstopite lahko s prenosnim čitalnikom pametnih kartic, s pametnim telefonom ali s certifikatom

Nastavitve v Banki IN

Spoznajte vsebinske zavihke v Banki IN, s katerimi si boste pomagali prilagoditi poslovanje po svoji meri. Spoznali boste možnosti nastavitev najnižjega zneska transakcij, brez potrebnega podpisa, urejanja pooblastil na računih, rednega obveščanja o novostih ter nastavitve aplikacije za Mobilno Banko IN.


Plačilo univerzalnega plačilnega naloga v Banki IN 

V Banki IN lahko enostavno poravnate svoje obveznosti. Z univerzalnim plačilnim nalogom (UPN) lahko plačujete račune v evrih bodisi v Sloveniji ali v državah Evropske unije. Ob uvedbi UPN obrazcev je bilo težko določiti kodo namena, ali pa IBAN prejemnika ali BIC banke. V Banki IN, tudi s pomočjo izdelanih iskalnikov, vse tovrstne težave odpadejo. Spoznali boste tudi postopek plačila računa z zneskom, ki presega zgornjo mejo plačila brez podpisa, ki ste jo določili v nastavitvah

Sklenitev depozita v Banki IN 

Poglejte si, kako lahko, z elektronskim podpisom preko Banke IN, hitro in enostavno, sklenete depozit ali druge pogodbe.



Vse kar morate vedeti o spletni Banki IN

  • Kaj je spletna banka Banka IN?

    Spletna banka Banka IN kot dodatna poslovalnica Banke Koper v slovenskem bančništvu predstavlja pomembno novost; je namreč prva banka v Sloveniji, pri kateri bančno poslovanje skoraj v celoti poteka na osnovi najsodobnejših tehnoloških rešitev. Poleg tega se lahko prav vsak komitent z vprašanji obrne tudi na bančnega uslužbenca, ki z nasveti in drugimi informacijami pripomore k čim boljšemu bančnemu poslovanju posameznega uporabnika Banke IN.

    Kot uporabnik Banke IN lahko že v tem trenutku opravite skoraj vse bančne storitve prek interneta ali telefona. S tehnološkim razvojem, na katerem gradimo prihodnost Banke IN, pa se bo ponudba storitev v bodoče še razširila.

    Banka IN vam kot prva slovenska banka omogoča, da skoraj celotno bančno poslovanje uredite od doma in ne izgubljate časa s čakanjem v vrstah.

  • Komu je namenjena spletna banka Banka IN?

    Banka IN je za vas prava izbira, če:

    • bi bančne storitve želeli opraviti brez obiska poslovalnice banke, ker vam je obisk banke odveč,
    • si želite preprostejšega in hitrejšega načina bančnega poslovanja s pomočjo računalnika ali telefona,
    • banko razumete kot finančni servis,
    • poznate prednosti sodobnih bančnih storitev in
    • se želite o izbiri bančnih storitev posvetovati z bančnim uslužbencem.

    Banka IN je za vas primerna tudi, ker: 

  • Kako poslujem prek spletne banke Banke IN?

    Spletna banka Banke IN je najsodobnejša in posebej za bančno poslovanje pripravljena spletna rešitev. Poleg izvrševanja vseh vrst plačil vam omogoča tudi sklepanje pogodb na osnovi elektronskega podpisa, posebnost portala pa je tudi možnost komuniciranja med uporabnikom Banke IN in bančnim uslužbencem.

    Banka IN omogoča:

    • dostop do vaše Banke IN 24 ur na dan,
    • pregled in opravljanje storitev plačilnega prometa ne glede na uro,
    • e-prijavo in e-odjavo na prejemanje e-računov ter prejem e-računov,
    • takojšnjo sklenitev in podpis večine ostalih storitev in
    • pripravo ustrezne ponudbe, ki jo v primeru zahtevnejših storitev, za katere morate oddati naročilo, bančni uslužbenec pripravi najkasneje v 24 urah po naročilu oz. prvi delovni dan.

    V spletno banko Banko IN se lahko prijavite:
    • s prenosnim čitalnikom,
    • z mobilno napravo,
    • s certifikatom na kartici.

    Več o prijavi v spletno banko Banko IN, si preberite v Tehničnih pogojih.
  • Kako poslujem prek infotela?

    Infotel je storitev banke, ki omogoča opravljanje bančnih storitev prek telefona. V vseh primerih, ko se za opravljanje bančne storitve zahteva podpis pogodbe ali drugega dokumenta, se podpis opravi v eni izmed poslovalnic banke, pri tem pa velja, da:

    • v delovnem času prek telefona opravite vse storitve,
    • v času od 20.00 do 7.00 pustite vaše naročilo ali sporočilo na avtomatskem telefonskem odzivniku in
    • mi vam odgovorimo v najkrajšem času oz. najkasneje v 24 urah od prejetja naročila oz. prvi delovni dan.